Muuda keelt:

Seminari salvestus: Kuidas parandada e-poe ostukogemust?

ADMi kasutajakogemuse disainer Kaari Sibrits, SEB ärijuht Karl Oskar Haak ja Rehvidpluss.com üks omanik ja looja Kristjan Suurekivi räägivad, kuidas luua kliendile suurepärane e-poe kasutajakogemus.

Arendamiseks #E-kaubandus

Mis paneb kasutaja ostma?
Kuidas on kasutajal e-poes hea osta? 
Kuidas kasutaja koos tuttavaga e-poodi taaskülastama panna?
Kuidas kasutajakogemust mõõta?
Missugused tööriistad on kasutajakogemuse mõõtmiseks vajalikud/kasulikud?
Milliseid makselahendusi e-poe omanikuna valida?
Millele on pannud e-poe juures rõhku 7 miljonilise aastakäibega kiirelt kasvanud ettevõte?

Sinu äri igaks etapiks

2
 

  Arendamiseks  

Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.

3
 

  Kasvatamiseks  

Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta. 

Enesekindlus on iga äri peamine kapital

Ettevõtlusega aitab alustada SEB

Loen lähemalt