Muuda keelt:

Seminari salvestus: Kuidas kliendid teie e-poeni jõuavad?

Digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar tutvustab e-poe turundamise põhitõdesid. Oma praktilist kogemust jagab Breden Kidsi asutaja ja tegevjuht Merle Leemet.

Arendamiseks #E-kaubandus

Alustava e-poe turundamise 3 kõige olulisemat faktorit:

1. ANDMED: kui puuduvad andmed on väga keeruline vastu võtta järgmiseid otsuseid. Esimese asjana on vaja ühendada analüütika platvormid enda lehega. 
Miks on andmete kogumine oluline ning mis platvormid võiksid kindlasti olla alustava kodulehega ühendatud?
2. STRATEEGIA: saadud andmete põhjal on võimalik luua teie firmale sobiv strateegia, mille põhjal edasisi turundustegevusi planeerima ja looma hakata. Strateegia luuakse andmete ja eesmärgi koosmõjul. 
Kuidas luua enda ettevõttele turundus- ja müügistrateegia? Mismoodi määrata realistlikud eesmärgid?
3. TEOSTUS: strateegiat on võimalik ellu viia väga erinevatel viisidel. Ettevõtteti võivad erineda teostuse eest vastutajad, 
Kes peaks vastutama ettevõtte strateegia ellu viimise eest ning missugune peaks olema digiagentuuri ja kliendi suhe?
Lisaks: 

• Missuguseid trende jälgida ja miks on trendide järgmine tegelikult oluline?
• Kuidas kliendist hoolida ja mõista tema probleeme?

Sinu äri igaks etapiks

2
 

  Arendamiseks  

Tõhus ärijuhtimine – olemasolevate protsesside efektiivistamisest kuni uute protsesside juurutamiseni.

3
 

  Kasvatamiseks  

Turuliidrite kogemused kliendibaasi arendamise, kõrgtehnoloogiate kasutamise ja ärimudeli rakendamise kohta. 

Enesekindlus on iga äri peamine kapital

Ettevõtlusega aitab alustada SEB

Loen lähemalt